زیباترین اس ام اس، متن و نوشته برای تبریک ازدواج به دوستان و فامیل
اگر به دنبال اس ام اس زیبا برای تبریک ازدواج هستید در ادامه با ما همراه باشید

اس ام اس تبریک سالگرد ازدواج

پیامک و متن تبریک سالگرد ازدواج, اس ام اس و جملات تبریک سالگرد ازدواج, تبریک سالگرد ازدواج به همسر,jfvd; shg'vn hcn,h[
اس ام اس ، متن ، عکس نوشته و جملات تبریک سالگرد ازدواج به همسر و دوست

پیامک تبریک سالگرد ازدواج

به پاکی قلبت سوگند

بدون طنین زیبای صدایت نمیتوانم زندگی کنم

تا دنیا باقی است عاشقانه دوستت دارم

اولین سالگرد ازدواج مان را به تو تبریک میگویم

پیامک و اس ام اس عاشقانه تبریک سالگرد ازدواج به همسر, تبریک سالگرد ازدواج به پدر و مادر و خواهر و برادر و اقوام

عکس نوشته و کارت پستال تبریک سالگرد ازدواج به پدر و مادر و خواهر و برادر

متن تبریک سالگرد ازدواج

هیچ اتفاقی در دنیا

مهمتر از انتخاب یک همسفر برای بقیه عمر نیست

عزیزم و همسفر دائمی من سالگرد پیوندمان مبارک

نوشته تبریک سالگرد ازدواج

بهانه زندگیم

از صمیم قلب برایت آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم

قطار زندگی مشترکمان همیشه به روی ریل‌های خوشبختی حرکت کند

سالگرد یکی شدنمان مبارک

جملات تبریک سالگرد ازدواج

حتی اگر میلیون ها سال با من باشی

باز هم دیدنت لذت تازگی دارد برایم

سالگرد ازدواجمون مبارک عشقم

اس ام اس تبریک ازدواج به همسر

عزیزم

اگر در تمام لحظاتی که در یکسال گذشته به یاد تو بودم

یک شاخه گل به تو هدیه میدادم

الان در باغ بزرگی از گل قدم میزدیم

سالگرد پیوند من و تو مبارک

نوشته زیبای تبریک سالگرد عقد

دل های پاک خطا نمی کنند سادگی میکنند

و امروز یک سال از پاک ترین خطای دنیا میگذره

سالگرد عقدمون مبارک عشقم

تبریک سالگرد ازدواج عاشقانه

خوشبختی من در بودن با تو است

و روز رسیدن به تو تقدیر خوشبختی من است

تو آمدی و عمیق ترین نگاه را از میان

چشمان دریایی ات به وصال قلبم نشاندی

زیباترین گلهای دنیا تقدیم به تو ، بهترین عشق دنیا

جدیدترین اس ام اس های تبریک سالگرد ازدواج

روز یکی شدنمان را از صمیم قلب تبریک میگویم

در این روز زیبا ترین عروس دنیا از آن من شد

که تا ابد در قلبم زیباترین خواهد ماند

سالروز بهترین روز زندگی ام بر هر دومون مبارک

متن و پیام تبریک سالگرد ازدواج

یک سال دیگر از با هم بودنمان گذشته

و من هرروز بیش از پیش به این راز پی میبرم

که تو خلق شده ای برای من

تا زیباترین زندگی را برایم بسازی

همسر من سالروز ازدواجمون مبارک

اس ام اس تبریک سالگرد ازدواج به همسر

عشق را با تو تجربه کردم

امید به زندگی را در تو آموختم

محبت را در قلب تو یافتم

با هر تپش قلبم میگویم دوستت دارم

و چشمان همیشه عاشقم در انتظار توست

سالگرد ازدواجمان مبارک

تبریک سالگرد ازدواج به همسر

همسر عزیزم

با قلبی سرشار از شادی و شور

خوشبوترین و لطیف ترین گل های هستی را

همراه با خوش آهنگترین ترانه گیتی

به مناسبت سالروز ازدواجمان تقدیم می کنم

دوستت دارم

اس ام اس تبریک ازدواج به دوست

عاشق کسی بودن

به انسان قدرت و نیرو می بخشد

و معشوق کسی بودن به انسان شجاعت

پس ازدواج به شما هم قدرت می دهد هم شجاعت

سالگرد ازدواجتان مبارک

متن کوتاه تبریک سالگرد ازدواج عاشقانه

حتی اگر تمام عمر هم کنارم باشی و باز هم اگر متولد شوم

تو اولین و آخرین عشقم خواهی بود

سالگرد ازدواجمون مبارک عشقم

اس ام اس و متن های جدید تبریک ازدواج در مرداد 1398 در سایت بارونک

منبع : baronak.com/189-salgard-ezdevaj/